Start -Hannaskolan

Församlingens Webbplats Premium är en UNITY-paketering från Crossnet

OVERVIEW

The website hannaskolan.nu presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have parsed twenty pages within the website hannaskolan.nu and found thirty-three websites referring to hannaskolan.nu.

HANNASKOLAN.NU TRAFFIC

The website hannaskolan.nu is seeing variant levels of traffic all round the year.
Traffic for hannaskolan.nu

Traffic ranking (by month) for hannaskolan.nu

Traffic ranking by day of the week for hannaskolan.nu

Hannaskolan år 8

Viktigt att alla betalar in pengarna för kakorna senast denna vecka. Inlämning av Ism-er i bilden. Vecka 11 och KAKORNA! 9 mars, 2018.

Kristna Friskolerådet-Start

Södermalmskyrkans kristna skola, Stockholm. Sävsjö kristna skola, Sävsjö. Jönköpings kristna skolor, Jönköping. Johan Movingers gymnasium, Stockholm. Borås kristna skola, Borås.

Hannaskolan år 7 2.0

Det är en liten skräll. Johanna, Jennifer, Wilma, Sandra. Joel, Elliot, Daniel, Aleksander, Gabriel B. Lydia, Jakob,Vilma, Gabriel Kaplan. Felicia, Ella, Andreas, Izabella, Johan. Fredrika, Miranda, Gabriel Kempi, Hugo. Linus, Nicole, Rebecka, Kajsa, Emmanuel. Tyvärr ska vi ha samma grupper igen för tredje gången.

Hannaskolan år 5 Välkommen att följa oss i 5an under våra lektioner, på raster och på andra spännande äventyr!

Välkommen att följa oss i 5an under våra lektioner, på raster och på andra spännande äventyr! Hoppa till sekundärt innehåll. Välkomna tillbaka efter ett långt sommarlov! Nu är det dags för femman och i och med att det är ett nytt läsår blir detta brev ganska långt. Det har skett en del förändringar på skolan under sommaren.

WHAT DOES HANNASKOLAN.NU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hannaskolan.nu Mobile Screenshot of hannaskolan.nu Tablet Screenshot of hannaskolan.nu

HANNASKOLAN.NU SERVER

I diagnosed that the main root page on hannaskolan.nu took six thousand one hundred and twenty-one milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider hannaskolan.nu not secure.
213.132.113.77

SERVER SOFTWARE

We identified that this domain is weilding the Crossnet Unity Server operating system.

Start -Hannaskolan

Församlingens Webbplats Premium är en UNITY-paketering från Crossnet

PARSED CONTENT

The website had the following in the web page, "Denna vecka har mellanstadiet haft en tema-dag om Worlds Childrens Prize, WCP." I analyzed that the web page stated " Priset delas ut till en person som gör något särskilt för barn och." They also stated " SÖKER NI PLATS? Vi är så glada över att så många vill ha plats hos oss! Tyvärr har vi just nu intagningsstopp och köerna till alla klasser är långa. God Jul och Gott Nytt År! 11 dec, 2017. Varmt välkomna till vårt traditionsenliga Luciatåg! 30 nov, 2017." The meta header had Församlingens Webbplats Premium as the first search term. This keyword was followed by Kyrka and Församling which isn't as important as Församlingens Webbplats Premium.

SEE OTHER WEB SITES

HANNASKOLAN - PÅ KRISTEN GRUND

Hannaskolan är en fristående grundskola som är öppen för alla och är ett alternativ till den kommunala skolan. I dagsläget har vi över 100 elever i vår verksamhet. Skolan är kostnadsfri och erbjuder dig en helhetslösning från F-9 samt fritids och förskola för ditt barn. Alla elever har rätt att känna trygghet, harmoni och glädje under sin skoltid. På Hannaskolan ser vi musik som något positivt vi.

Skyddad blogg. Logga in

Ägaren till denna webbplats har markerat den som privat. Har du inget konto? Allt du behöver är en e-postadress och ett lösenord registrera här! Tillstånd från webbplatsägaren. När du har skapat ett konto loggar du in och besöker den här sidan igen för att begära en inbjudan. Om du redan har bägge, bra! Larr; Tillbaka till WordPress.

Hannaskolan år 7 EN MÖTESPLATS FÖR ELEVER, FÖRÄLDRAR OCH LÄRARE

EN MÖTESPLATS FÖR ELEVER, FÖRÄLDRAR OCH LÄRARE. Sista veckan i augusti är det dags för utvecklingssamtal. Därför får ni era samtalstider redan nu, via mail från Unikum och i sommarbrevet. Tiderna för samtliga elever kommer också att publiceras här på bloggen. Svante, Sofia och Olle.

Hannaskolan år 8

Hannaskolan år 6

Njut av ett välförtjänt lov! Vi ses igen tisdagen 3 april. Lästips från Hannaskolans hemsida från i måndags. Måndag Ingen slöjd eller idrott. Vi ägnar dagen åt att lära oss om priset, juryn och de nominerade. Läs med om priset här. Som spelas av Kulturskolans musikallinje.